Muzikál roztančený v rytmu disco-opery zamíří v červenci do měst napříč Českem. V dechberoucích kulisách zámeckých nádvoří, zahrad či obrazáren vás přenese do doby fantastických počátků barokního divadla v Čechách.
„Barvitá encyklopedie divadla psaná zpěvem, tancem, a hlavně vyzrálým komediálním herectvím i pěvectvím.“
Vladimír Just, divadelní noviny
Představení Pudl a pudr je inspirováno pražskými divadelními událostmi z let 1617 a 1627. Tento příběh dvou bratrů je zcela smyšlený, zároveň ale opřený o řadu divadelně historických fakt. Jeden je básník, druhý skladatel. Divadlo mají v srdci i pod kůží a k tomu podědili geniální talent. Ale co s ním v Praze sedmnáctého století? Poznejte s námi osudy bratrů, kteří potřebovali splatit otcův dluh, a proto (ne)ovlivnili dějiny českého barokního divadla.
„Turbulentní jízda dvou bratrů, kteří nezůstanou chladní vůči ženským svodům, bryskně spěje ke svému šťastnému konci. Nudit se s nimi rozhodně nestihnete.”
Soňa Hanušová, Maomai
Inscenační tým
- režie: Petr Hašek
- scénář a dramaturgie: Helena Koblischková
- hudba: David Hlaváč a Tomáš Hanzlík
- scéna a kostýmy: Jitka Nejedlá
- choreografie: Martin Talaga
„Tolik nápadů, tolik energie a tolik talentu se na jedné scéně vidí jen výjimečně. ”
J.anek, iDivadlo
Hrají
- Vojtěch Franců – znáte z webseriálu České televize TBH
- Petr Šmíd – můžete vidět v Národním divadle či kladenském Lampionu
- Kristýna Matěj Dámová – znáte z divadla Lampion a dalších nezáviských scén
- Lucie Valenová – je hlasem postavičky Mufa ve studiu Kamarád, vidět jste ji mohli v seriálech ČT i na otáčivém hledišti v Českém Krumlově
- Tereza Bortlová – zpěvačka, která umí pro klasickou hudbu nadchnout i děti
- Michaela Váňová – znáte ze Studia DVA či divadla Minor
- Bartoloměj Veselý – se objevil v Jihočeském divadle i Semaforu
- Martin Bohadlo – znáte ze Studia Ypsilon a Divadla Na Jezerce
- Zuzana Skálová – z městského divadla Brno
„Všem, kdo neberou sebe a dějiny divadla příliš vážně, bych doporučila, ať si pod oči nanesou řádnou dávku třpytek a přijdou se nechat pohltit barokně laděným disco kýčem.”
Barbora Sedláková, Divadelní noviny/Next Wave